PS4 thief

Published on June 22nd, 2013 | by Serum 999

0

Kralj šunjačina Thief – nove informacije!

Ako volite igre u kojima je šunjanje najbolji način da se napreduje dalje, Thief je pravi izbor za vas. Thief – opaka šunjačina za PlayStation 4 je igra o kojoj se već sasvim solidno znalo, ali dostupne su i nove informacije.




Za sve fanove ili fanove u pripremi sledi opis sitnih detalja koji će uticati na sveukupnu atmosferu i upotpuniti doživljaj:

  • Zvuk koji je i do sada bio nešto što je zapadalo za oko ili bolje rečeno uho po svojoj izuzetnosti, opet će biti na visokom nivou. Okolina nije neživa, sve fukcioniše i bez Garretta. Ali kada on ispunjava svoje zamisli i interaguje sa njom, ako ne vodi računa može vrlo lako da bude primećen i uhvaćen na delu. Hodanje, pa čak i trčanje travom imaće potmuo zvuk. Tepih i druge mekane podloge takođe neće predstavljati problem, ali zato kamen, naročito voda će se čuti dovoljno glasno kada Garrett prolazi da njegova pozicija može da postane ugrožena. Značajno je i osluškivati šta pričaju stražari. Šta su videli, čuli, zašto su se uzbunili, to može da pomogne u traženju privremenog skloništa. Njihovi koraci se mogu, poput koraka glavnog lika, čuti različito na različitim podlogama. Međutim ukoliko je Garrett obezbedio sebi zaklon u recimo ormanu, neće moći tako dobro da čuje stražare. Zvuk je vrlo realističan i bitan deo igre, zato se spremite da osluškujete šta vam se sprema!
  • Ostati neprimećen tokom cele igre je itekako moguće. Bez ijednog ubistva, bez ijednog nokauta, bez ijednog alarma! A igra nagrađuje takvo ponašanje i ocenjuje ga najvišim mogućim ocenama.
  • Plen, bilo da se radi o vrednom predmetu ili zlatu,  nekada se nalazi na otvorenom, ali onaj vredniji naravno nije i do njega je teško doći. Sve je dobro ukomponovano i taj plen na otvorenom nikada nije tu bez razloga. Motivacija za sticanje što više zlata još uvek nije otkrivena, ali svi koji često budu koristili strele moćiće da ih kupe. Postoji dobro razrađen sistem sticanja i trošenja novca koji će igrati važnu ulogu, a o čemu se radi još uvek je misterija.
  • Kada ste uhvaćeni na delu možete da se suočite sa situacijom ili da pobegnete. Prva opcija je riskantna, ali ni druga nije preterano pouzdana. Pravi je luksuz dozvoliti sebi da vas uoče, jer igra ne prašta lako takvu nepromišljenost. Stražari odmah kreću u potragu i ako mesto skrivanja nije dovoljno domišljato, situacija postaje vrlo nezavidna. Tu su i mesta na kojima je manja verovatnoća da će se stražari setiti da zagledaju, ali svako mora da bude dobro upoznat sa igrom i nivoom da bi znao koja su to mesta. Opet, igra ne tera nikog da bude savršen. Stražari nakon izvesnog vremena odustanu od potrage, a tu je i sposobnost fokus, kojom je moguće savladati jednog do dva stražara ako je to preko potrebno.
thief 4
  • Skrivanje tokom cele igre nije zagarantovano ostajanjem u mraku. Da, postoji svetlo-mrak razlika koja je ogromna, ali ni u jednom trenutku Garrett nije 100% na sigurnom. Da li se kreće, da li stoji, da li je čučnuo, sve je bitno i sve to na jedan ili drugi način može da zapadne stražaru za oko (ili uho). Ako je Garrett dovoljno daleko od stražara i ako je stražar pomislio da je video nešto, odreagovaće znatno sporije nego što bi to bilo da je Garrett baš ispred njega.
  • Sposobnost dash ili na srpskom polet omogućava igraču da malim koracima, punim elana i brzine pređe određenu, ne tako veliku razdaljinu. Sa njom naravno ne može da trčkara na otvorenom, to više služi za brzo povlačenje u mrak ako je položaj ugrožen ili za slične situacije koje iziskuju momentalno reagovanje i gotovo nečujno prelaženje od jedne pozicije do druge.
  • Sporedne misije su sastavni deo igre. Biće moguće započeti konverzaciju sa stanovnicima Grada (City-ja) i ako je igrač raspoložen, može da im pomogne.
  • Grad je otvoren za istraživanje, podsećaće na stari Grad, ali samo malim delom, jer su noviteti brojni.
  • Strele se mogu koristiti kako za nasilan, tako i za šunjački stil igre. Recimo strela sa vatrom može da usmrti stražare u kombinaciji sa zapaljivim materijalima, ali može i da otkloni robusnu prepreku. Tupe strele mogu da rane stražare ili ih usmrte ako se cilja u glavu, ali one takođe ispuštaju relativno glasan zvuk koji može da posluži kao distrakcija.
  • Frakcije su nove. Stare će se tu i tramo pominjati, ali akcenat je na novoj priči i novim akterima. Garrett će se naći usred političkog konfikta iz kog će, zahvaljujući svojim lepljivim prstima, profitirati.

To je sve za sada. Ne spuštajte gard i budite spremni za nove informacije, jer je ovo PlayStation 4 naslov!

Tags: , , , ,


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reši jednačinu:

Back to Top ↑