PS4 no image

Published on February 5th, 2013 | by apotekisto

0

Najavljen The Witcher 3: Wild Hunt

Game magazin, Gameinformer, ekskluzivno je objavio prve informacije o igri The Witcher 3: Wild Hunt.

Najavljen za 2014. godinu, The Witcher 3: Wild Hunt bi trebalo da se pojavi za PC i “sve raspoložive high-end platforme”, što u prevodu znači da će igra definitivno izaći za PlayStation 4, što je jako lepa vest, imajući u vidu da je prethodnik, Witcher 2, zaobišao PlayStation 3 i izašao samo za Xbox 360.

Za razliku od dosadašnjih igara odnosno celokupnog serijala, The Witcher 3 će biti open world igra, najverovatnije slična igrama iz Elder Scrolls serijala. Rađena na najnovijem grafičkom endžinu, pod imenom REDengine 3, igra bi trebalo da donese svet i do 30 puta veći od onoga iz The Witchera 2, a površina na kojoj će se igra odvijati trebalo bi da bude za 20% veća od one iz Skyrima. Prema najavama developera, očekuju nas zaista impresivne lokacije, od olujnih ostrva, preko ratom razorenih šuma, pa sve do fantastičnih velikih gradova, a sve to ćemo moći da vidimo bez ijednog loading screena. Kada već govorimo o impresivnoj veličini nove mape, važno je reći da će biti potrebno 30-40 minuta jahanja na konju, kako biste prešli sa jednog kraja sveta na drugi.

Sama koncepcija igre će biti nešto drugačija od one iz prethodnih igara. Osim klasičnog open world tumaranja, igra će doneti veliki broj zanimljivih questova, od rešavanja brojnih misterija, do lova na čudovišta. U ovom lovu, igrači će sakupljati informacije od NPC-eva, razbacanih po brojnim lokacijama. Izgled i osobine čudovišta će zavisiti od doba dana kao i vremenskih prilika. Čudovišta koja sretnete noću neće biti ista kao ona koja sretnete tokom dnevnog lutanja svetom. Ionako odlična borba u trećem Witcheru trebalo bi da bude još bolja. Critical udarci će zavisiti od poznavanja čudovišta (tu se ponovo vraćamo na već pomenuto prikupljanje informacija – npr. moći ćete da onesposobite otrovne napade vampira ukoliko uništite njihovu otrovnu žlezdu, a biće ih moguće ubiti jednim udarcem, ukoliko istrovremeno probodete oba srca). Ubijena čudovišta ostavljaće iza sebe razne predmete, koje je moguće koristiti za stvaranje drugih korisnih stvarčica, poput napitaka, mutagena, itd.

Pored klasičnih questova, ubijanja čudovišta i craftinga, priča igre će odvesti Geralta od Rivije u potragu za svojim bližnjima, ali će ga isto tako baciti usred neugodne političke borbe za prevlast nad određenim teritorijama (Skellige, Novigrad i No Mans Land). AI protivnika je u potpunosti izmenjen, tako da bi trebalo da dobijemo inteligentnije protivnike. U borbi će od velikog značaja biti upotreba okoline i svega što ona nudi. Takođe, očekuje nas potpuno novi sistem magija i skillova, dok će haotični meniji iz prethodnika biti zamenjeni mnogo preglednijim.

Više detalja o ovoj igri naći će se ekskluzivno u najnovijem broju Gameinformera, a s obzirom da je do izlaska igre ostalo još najmanje godinu dana, prve konkretne informacije o istoj možemo očekivati na GDC i E3 sajmovima, koji nas očekuju ovoga proleća.



Tags: , , , , , , , , ,


About the Author



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Reši jednačinu:

Back to Top ↑